Hlídejte si svou identitu a získejte výpisy z registrů nebo výpis z evidence exekucí

Kontrolujte své finanční závazky on-line

Registrace
icon_benefit_4

Registrace

Jak se mohu zaregistrovat?

Jak se mohu zaregistrovat?

Každý zájemce se může pohodlně dostat ke své úvěrové zprávě prostřednictvím tohoto webu, ale nejprve se musí stát jeho zaregistrovaným uživatelem. Využíváme certifikát společnosti GlobalSign, která je globálním poskytovatelem certifikačních služeb.  

Registraci můžete provést hned několika způsoby:

  1. ON-LINE VYPLNĚNÍM REGISTRAČNÍHO FORMULÁŘE ZDE

    1. Na základě vyplněného formuláře vám do 72 hodin odešleme doporučeně do vlastních rukou prostřednictvím České pošty připravené smlouvy a přístupové údaje (pro zvýšení bezpečnosti při doručování bude na obálce uveden rok narození klienta, aby se při shodě jmen předešlo chybnému předání zásilky — například otci místo synovi).
    2. vy nám vrátíte podepsané smlouvy přiloženou odpovědní obálkou
    3. My vám aktivujeme přístupové údaje, obdržíte od nás potvrzující e-mail s kontrolním kódem, který je vyžadován při prvním přihlášení společně s jednorázovým heslem, které jste obdrželi v uvítacím dopise a které musíte pro větší bezpečnost změnit hned po prvním přihlášení.
  2. DATOVOU SCHRÁNKOU – OZNAČENÍ NAŠÍ DATOVÉ SCHRÁNKY JE R4QDCBE

    1. Jste-li majitelem datové schránky a držitelem elektronického podpisu, je možné vyřídit celou registraci pouze přes datovou schránku. Zaručený elektronický podpis je dostatečným ekvivalentem pro vlastnoruční podpis:
      1. Pošlete nám datovou schránkou vyplněný registrační formulář, který najdete ZDE.
      2. My vám obratem vrátíme připravené smlouvy a přístupové údaje do vaší datové schránky
      3. vy nám vrátíte smlouvy podepsané elektronickým podpisem opět do naší datové schránky a my vám následně aktivujeme přístupové údaje. Obdržíte od nás potvrzující e-mail s kontrolním kódem, který je vyžadován při prvním přihlášení společně s jednorázovým heslem, které jste obdrželi v uvítacím dopise a které musíte pro větší bezpečnost změnit hned při prvním přihlášení.
    2. Jste-li majitelem datové schránky, ale nejste držitelem elektronického podpisu, je možné si prostřednictvím datové schránky vyměnit pouze vámi vyplněný registrační formulář a námi připravené smlouvy k podpisu. Následně je nutné nám podepsané smlouvy zaslat zpět poštou. Postup je tedy následující:
      1. Pošlete nám datovou schránkou vyplněný registrační formulář, který najdete ZDE.
      2. My vám obratem vrátíme připravené smlouvy k podpisu a přístupové údaje do vaší datové schránky
      3. vy nám vrátíte podepsané smlouvy prostřednictvím zprostředkovatele poštovních služeb
      4. My vám aktivujeme přístupové údaje, obdržíte od nás potvrzující e-mail s kontrolním kódem, který je vyžadován při prvním přihlášení společně s jednorázovým heslem, které jste obdrželi v uvítacím dopise  a které musíte pro větší bezpečnost změnit hned po prvním přihlášení.
  3. OSOBNĚ PŘI NÁVŠTĚVĚ KLIENTSKÉHO CENTRA BRKI A NRKI, NA VÍTĚZNÉ PLÁNI 1719/4, PRAHA 4

    1. Vyplníte osobně registrační formulář v klientském centru, který najdete ZDE.
    2. My vám na počkání předložíme smlouvy k podpisu
    3. Po podpisu smluv vám předáme přihlašovací údaje, které ihned aktivujeme
    4. A následně e-mailem obdržíte kontrolní kód, který je vyžadován pro první přihlášení v kombinaci s jednorázovým heslem a které musíte pro větší bezpečnost změnit hned po prvním přihlášení.
  4. POŠTOU

    1. Zašlete nám poštou vyplněný registrační formulář, který najdete ZDE. 
    2. My vám obratem zašleme doporučeně do vlastních rukou prostřednictvím České pošty připravené smlouvy a přístupové údaje (pro zvýšení bezpečnosti při doručování bude na obálce uveden rok narození klienta, aby se při shodě jmen předešlo chybnému předání zásilky — například otci místo synovi).
    3. vy nám vrátíte podepsané smlouvy prostřednictvím zprostředkovatele poštovních služeb
    4. My vám aktivujeme přístupové údaje, obdržíte od nás potvrzující e-mail s kontrolním kódem, který je vyžadován při prvním přihlášení společně s jednorázovým heslem, které jste obdrželi v uvítacím dopise a které musíte pro větší bezpečnost změnit hned po prvním přihlášení.

Za on-line úvěrovou zprávu nebo službu Hlídám si, kolik mám v portálu kolikmam.cz můžete zaplatit rychlým bankovním převodem, platební kartou (VISA ELECTRON, MasterCard, Maestro, Diners Club INTERNATIONAL)  nově i službou PaySec. Další možností je objednat si přes webový portál doručení na dobírku.

icon_benefit_3

Platba

Jak mohu zaplatit?

icon_benefit_2

Cena

Kolik to stojí?

Úvěrovou zprávu v on-line verzi získáte za 100 Kč včetně DPH z jednoho registru. Papírová podoba, kterou získáte v Klientském centru BRKI a NRKI na počkání stojí 200 Kč včetně DPH. V případě zaslání úvěrové zprávy poštou, je třeba k ceně výpisu připočítat poštovné, které se řídí platným ceníkem poskytovatele poštovních služeb. Aktivaci služby Hlídám si, kolik mám získáte za 250 Kč na jeden registr. Aktivace služby pro oba registry, Bankovní i Nebankovní, stojí 500 Kč.

Získáte tím pravidelnou informaci o stavu vašich úvěrových závazků evidovaných v registrech BRKI a NRKI. Doporučujeme vám minimálně jednou za rok si úvěrovou zprávu koupit a mít tak své závazky pod kontrolou. Registrace do portálu kolikmam.cz je bezplatná a po přihlášení si můžete úvěrovou zprávu zakoupit kdykoliv a odkudkoliv.

Benefity registrace do portálu:

  1. Prostřednictvím portálu kolikmam.cz získáte pohodlný přístup k on-line úvěrové zprávě z BRKI a NRKI na jednom místě, kdykoliv a z pohodlí domova či kanceláře.
  1. Úvěrovou zprávu v on-line verzi získáte za 100 Kč včetně DPH. Papírová podoba, kterou si můžete opatřit v Klientském centru BRKI a NRKI na počkání, stojí 200 Kč včetně DPH. V případě zaslání úvěrové zprávy poštou, je třeba k ceně výpisu připočítat poštovné, které se řídí platným ceníkem poskytovatele poštovních služeb.
  1. Za on-line úvěrovou zprávu  nebo aktivaci služby Hlídám si, kolik mám můžete zaplatit rychlým bankovním převodem nebo platební kartou (VISA ELECTRON, MasterCard, Maestro, Diners Club INTERNATIONAL). Nově i službou PaySec. Doručení úvěrové zprávy si můžete objednat také na dobírku.
  1. Přístup k úvěrové zprávě máte po registraci 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
icon_benefit_1

Benefity

Co tím získám?